Saturday, December 24, 2011

Hidup tak selalunya di atas

Assalamualaikum 


emmmmm... hai la hati, belum cerite pape lg dah mengeluh. hadoi la... 

aku bukan ape, tibe tibe rase terkilan dan kecewa dan sedih bagai la.
 aku tatau kenape. 
aku rase cukup berbeza dgn mereka. .
 aku rase cemburu tengok mereka.
mereka pandai, cantik, bahagia, ceria jeee..
aku rasa "down" sgt :(

aku nak jadi macam mereka, 

tapi ..........

macam ade halangan dan cabaran yg terselit di sekeliling.

arghhhhh~
sangat menjengkel kan ape yg aku rase skrg ni !!!


namun jauh di sudut hati kecil berbisik~

MASHITAH sayang~ jangan give up !
Aku tau kau bolei. kalau mereka bolei, kenape kau tak bolei kan.
ko pernah alami ape yg mereka alami dulu..
ingat mak & ayah kau.
mereka selalu nak kan yg terbaik utk kau.
kau tak bolei hampakan mereka.
kau sayang mak kan?
kau sayang ayah kan?
ko mesti kuat !
ingat segala pesan mereka tau.

paling penting doa kepada ALLAH.
InsyaAllah.. Allah telah menentukan segalanya.
Dia Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.


sayang mak. sayang ayah. *ILYSM




p/s: rasa macam nak terbang balik umah sekarang.nak peluk mak ketat-ketat. seriously, rindu amat !!!

8 comments:

Coratku Coretku Ninis said...

kak mash .. jgn shedit shedit ahh .. tumee org ade lebey kurg sendieri .. just follow the flow .. ;0 OKETT .hu

Anonymous said...

weyh best aop dpt gambo gn ayoh.koy nak gop gambo gn ayoh dye aram pelik.adei =.=

ekmal marchisio said...

comei~~~

- M A S H - said...

ninis >> thnx :)

- M A S H - said...

anon >> jangan jeles lah dayat. kalau na amek gambo gini sambung blajo ye. baru ayah nak bgambo wat kenangan

- M A S H - said...

ekmal >> mak ayah saya :>

ainathirah said...

mash kne kuat k syg:)

- M A S H - said...

@ainathirah oke. tenkiu ain :)