Saturday, December 31, 2011

sayonara 2011

Assalamualaikum..


Ahhaaa. detik-detik terakhir tahun 2011 semakin hampir. esok dah masuk tahun 2012. pehal pulak macam ade rase sedih plusss gembira nehh. aik, sedih pon ade jugop. emmmm....

kenape aku sedih?

pertamanya sebab zaman 'belas-belas' aku dah tade tahun depan. mak aihh ! tu pon nak sedih ke? ehh, mesti.. haha. tahun depan aku berumur 20 tahun. Aku dah masuk zaman 20an bermakna aku tak layak dipanggil remaja. means, aku dah dewasa lah kan.. huh ! lawak seram aku dengan title dewasa tu. but, its oke. aku cuba menjadi seorang yang matang dengan title dewasa yg akan ku bawa tahun depan ;)

keduanya sebab aku rasa makin jauh dengan dunia kanak-kanak aku. jauh dari zaman 'kenakalan' di waktu sekolah. pssstt~ sebenarnya aku tade la nakal sangat sebab aku pasif orang nye dulu. huhu.
pagi-pagi bangun, bersiap pegi sekolah, tunggu bas punye lame upenye dah tertinggal bas.
malam pulak pegi mengaji, balik mengaji tak terus balik. tapi pegi singgah pasar malam dulu. hihi. 
pastu, kalau dengar cerite yang takot-takot tu balik naek basikal kayuh laju-laju.
seriously, terasa seram. haha. aku rindu sangat zaman tu. 

masa zaman tadika nehh. teka lah aku mane satu :P

tapi disebalik kesedihan itu pasti ade kegembiran nya kan.. Hope, aku dapat menjalani hari-hari, minggu-minggu dan bulan-bulan pada tahun 2012 dengan penuh kesabaran.
"semoga hari ni lebih baik daripada semalam."

selamat tahun baru 2012 :'> PEACE !! 


4 comments:

zyma_senpai said...

comeyynye mashh

- M A S H - said...

kak zyma teka yg mane satu nehh? hehehe

ekmal marchisio said...

awok comel~~

- M A S H - said...

@ekmal marchisio >> klakor kan..