Tuesday, December 27, 2011

Sekali bersama Tutti Fruitti

Assalamualaikum... ^_______^

hari ni 1st time aku makan Tutti Fruti. haha. ayat macam sadis . 
sebenarnye, UiTM Shah Alam ni dekat amat dengan tempat Tutti Frutti tersebut.
tapi hari ni baru berpeluang nak merasa lah sangat kan

bajet dalam 7 hengget ke bawah je. sekali, haaaa... ambek ! sampai 10 hengget. 
aku ambek je sesuka hati.
geram tengok warna warni belake. comei jeee. hihi.

kami pegi bertiga. anis dan dila :)
pasni, kalau bolei nak pegi lagi.
hoyeeehhh~


4 comments:

Citrus Azwa said...

nyummy..;)blanja sya...

ekmal marchisio said...

sedap~~t nak letak mende kecik2 tu bnyak2,,penuh!!

- M A S H - said...

@citrus azwa >> heee~ sedap kan~

- M A S H - said...

@ekmal marchisio >> haha.. benda ape kecik kecik tu? pastu letak mashmellow banyak banyak :)