Tuesday, January 17, 2012

bahagia bersama selamanya

Assalamualaikum...

Cuba korang tengok gambar ni dan hayati betol-betol.. ade rasa something tak?


korang tak rasa apa-apa?

aku sedang bayangkan suasana dalam cerita Lagenda Budak Setan. pastu aku nampak Lisa surihani duk posing-posing bawah pokok tu. haaa pastu aku nampak bayang-bayang Farid Kamil yang kacak dan katangnya. errr~ ke situ pulak -.-" haa, tengok ! aku dah mula berangan. :P

oke. sebenarnya aku rasa gembira sebab... mereka nampak bahagia bersama-sama. mereka bercinta dan mencintai sehingga akhir hayat. waaa~ bahagianya mereka :)

eh, apasal entry jiwang kali ni. ahahaa.. itu maknanya aku sedang BAHAGIA ^^


6 comments:

ekmal marchisio said...

sy bahagia dgn awak

shahrazali said...

emmm......cantik gmbr ni...cinta hingga ke akhir hayat...

saya_arief said...

erm2. ade same ngan lagenda budak setan tu. haha. untungla sedang bahagia.
:P

- M A S H - said...

@ekmal marchisio hee.. awak :)

- M A S H - said...

@shahrazali itu lah cinta sejati :)

- M A S H - said...

@saya_arief agak-agak pokok tu ade lagi tak? semoga awk pon bahagia (: