Wednesday, February 20, 2013

I Love Pink


Assalamualaikum...



Aku dan merah jambu. Dulu, "merah jambu? euw takde kaler lain ke?" Tapi sekarang, baju, beg, kasut, cadar, kalau boleh semua barang aku nak kaler merah jambu.


Aku rasa mula suka pink sebab Adila, roomate masa sem dua. Kalau kat bilik tu semua barang dia kaler pink. Dan aku rasa aku pun dah mula berjangkit suka pada kaler pink. Eh warna kegemaran pun boleh berjangkit ke? Apa-apalah janji bahagia kan ;p


Kalau takde kerja tu, aku suka belek-belek google untuk tengok barang-barang kaler pink. Haaa. Semangat pink terserlah gitew. haha.


Maaflah pada yang tak suka pink tu, boleh terus klik pangkah kat sebelah kanan atas tu ye. Tq :)






Comelnyaaaaa (y)












Sumber dari tumblr.


Suka suka suka, suka semuanyaaaaaaaa <3
Tapi semua ni bukan aku punya, tapi sekadar cuci mata dan kongsi dengan korang.


Thanks for reading.


XOxo



1 comment:

ekmal marchisio said...

kasut futsal saya pink~ 3 pasang. boxer saya pon ada pink~