Tuesday, January 24, 2012

Iman membentuk peribadi


ko nie memang 'bab 1' betol lah. aku tak suke orang macam *%$##@^ ni !! huh



eh eh eh , jangan pikir bukan bukan. bukan aku nak marah, kutuk mahupun maki sesape pon. lagipon ni bukan entry untuk luahan perasaan tak puas hati dengan sesiape. takde kena mengena antara yang hidup mahupun yang meninggal dunia oke.

kalau korang tengah marah kan, ade tak rasa nak maki hamun orang tersebut. eh, jap... sebelum nak maki tu ingat kata-kata ni...


tengok~ sangat bermakna kan... nasihat ni ditujukan untuk semua dan untuk diri aku juga. sama-sama kita ambil dan beramal dengan sesuatu yang baik.

pasni tamau dah buat status kat 'mukabuku' atau 'burung biru' untuk maki hamun orang. banyak salah faham berlaku. buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali. peace !! (^__^)Y



notakecil: pinjam status jap ye shahiza :) tenkiu

Tuesday, January 17, 2012

bahagia bersama selamanya

Assalamualaikum...

Cuba korang tengok gambar ni dan hayati betol-betol.. ade rasa something tak?


korang tak rasa apa-apa?

aku sedang bayangkan suasana dalam cerita Lagenda Budak Setan. pastu aku nampak Lisa surihani duk posing-posing bawah pokok tu. haaa pastu aku nampak bayang-bayang Farid Kamil yang kacak dan katangnya. errr~ ke situ pulak -.-" haa, tengok ! aku dah mula berangan. :P

oke. sebenarnya aku rasa gembira sebab... mereka nampak bahagia bersama-sama. mereka bercinta dan mencintai sehingga akhir hayat. waaa~ bahagianya mereka :)

eh, apasal entry jiwang kali ni. ahahaa.. itu maknanya aku sedang BAHAGIA ^^